У випадку появи підозр щодо роботи місцевої мережі мобільного зв'язку радимо змінити мережу реєстрації на будь-яку іншу сумісну з послугою TravelSiM та/або вимкнути мобільний телефон на 10-15 хв. Тарифікація Ваших дзвінків при цьому залишається незмінною. Інструкції зі зміни мережі можна знайти в Посібнику Користувача до Вашого апарату.
В разі неможливості здійснити дзвінок або надіслати СМС спробуйте зробити це за допомогою меню "TravelSiM" - в цьому випадку будуть використані альтернативні технології.
Звернутися до багатомовної служби технічного супроводу TravelSiM можна за таким номером: *146*003726868000#
з номерів TravelSiM (перші 3 хвилини дзвінка - безкоштовно. З 4-ої хвилини - діють стандартні тарифи вихідного дзвінка з країни перебування).
Так, це можливо.
Вам необхідно звернутися до Центрів Обслуговування Абонентів ТревелСім та надати пластиковий тримач (та бажано упаковку) з яким Ви придбали тревелсім-картку (він містить серійний номер сім-картки та ПІН-коди). Вам доведеться відповісти на прості питання щодо використання загубленої тревелсімки. Заміна сім-картки - безкоштовна (за умови поповнення балансу на сумму від 200,00 грн.). Якщо Ви не бажаєте поповнювати баланс - вартість замінної сім-карти $2,00. Після цього Ви зможете використовувати Ваш старий номер та залишок балансу з втраченої картки.
ТревелСіМ Україна скасовує відповідальність перед власником ТревелСіМ-картки, якщо:
- Сім-картка заблокована після 10 неправильних введень PUK-коду;
- На будь-якій частині виявлено сліди потрапляння вологи (рідини), а також пошкоджень (подряпин, тріщин, порізів, замаслювань тощо), причиною яких могли бути: механічне пошкодження, напруга, високі чи низькі температури, удари, злам, падіння тощо;
- Сім-картка зносилася в процесі експлуатації;
- Ушкодження викликане: електричною напругою (що не відповідає нормам заводу-виробника), неправильним або необережним поводженням з виробом.
ТревелСіМ Україна не забезпечує відшкодування прямих або непрямих збитків, втрат або шкоди, а також витрат, що пов’язані з транспортуванням виробу до уповноваженого ТревелСіМ Україна сервісного центру.
На Вашій ТревелСімці номер СМС-центру прописано на заводі, таким чином, якщо Ви починаєте користуватися послугою, то немає потреби щось вводити додатково.
Номер СМС-центру: +3725099000.
Для карток ТревелСіМ GSM -1900, які знаходяться в США, Канаді, Мексиці та Пуерто Ріко: +19402389940.
Для карток ТревелСіМ GSM -1900, які знаходяться в Китаї: +85290296747.
Зайдіть по схемі:
iPhone: Settings -> Carrier
HTC: Menu -> "Settings" -> "Мobile Network" -> "Select Network" -> "Manual"
Nokia: Menu -> "Settings" -> "Phone Settings" -> "Network Selection" -> "Manual" -> "Select".
Siemens: Menu -> "Setup" -> "Network" -> "Auto Network (Off)" -> "Choose Network" -> "Select".
Motorola: Menu -> "Settings" -> "Network" -> "Available Networks" -> "Register now".
Sony Ericsson: Menu -> "Connectivity" -> "GSM Networks" -> "Select Network".
LG: Menu -> "Settings" -> "Network" -> "Network Selection" -> "Manual".
Samsung: Menu -> "Network Services" -> "Network Select" -> "Manual" -> "Select".
Оберіть необхідну мережу.
Замовляйте послугу Збереження українського номеру.
21 та 28 червня - вихідні.
З 16 червня ще більше трафіку за умовами Простого тарифу.
А також у Греції, Данії, Естонії, Ізраїлі, Латвії, Литві, Норвегії, РФ, Фінляндії, Швеції.