TravelSiM - Питання та відповіді

Технiчнi питання

  • У разі виникнення проблем

    У випадку появи підозр щодо роботи місцевої мережі мобільного зв'язку радимо змінити мережу реєстрації на будь-яку іншу сумісну з послугою TravelSiM та/або вимкнути мобільний телефон на 10-15 хв. Тарифікація Ваших дзвінків при цьому залишається незмінною. Інструкції зі зміни мережі можна знайти в Посібнику Користувача до Вашого апарату.

    В разі неможливості здійснити дзвінок або надіслати СМС спробуйте зробити це за допомогою меню "TravelSiM" - в цьому випадку будуть використані альтернативні технології. 

    Звернутися до багатомовної служби технічного супроводу TravelSiM можна за таким номером: *146*003726868000# 

    з номерів TravelSiM (перші 3 хвилини дзвінка - безкоштовно. З 4-ої хвилини - діють стандартні тарифи вихідного дзвінка з країни перебування).

  • Як почати користуватися?
    Ви купуєте стартовий пакет, вставляєте тревелсім-картку в свій мобільний телефон і користуєтесь їм згідно інструкції.
  • Чому не працює картка ТревелСіМ?
    1. Можливо, у Вас блокований або лочений апарат (деякі оператори продають акційні телефони, які працюють виключно з сім-картками цього оператора). У такому разі – Вам необхідний нелочений апарат.
    2. Перевірте баланс – можливо, у Вас немає грошей на рахунку.
    3. Змініть мережу оператора, в якій зареєструвався Ваш телефон (на вартість дзвінків це не впливає). Зазвичай в кожній країні є 2-3 оператора, які можуть обслуговувати Вашу ТревелСімку.
    4. Уважно прочитайте інструкцію :)
  • Чи можливо відновити номер та баланс загубленої, або пошкодженої сім-карти?

    Так, це можливо.

    Вам необхідно звернутися до Центрів Обслуговування Абонентів ТревелСім та надати пластиковий тримач (та бажано упаковку) з яким Ви придбали тревелсім-картку (він містить серійний номер сім-картки та ПІН-коди). Вам доведеться відповісти на прості питання щодо використання загубленої тревелсімки. Заміна сім-картки - безкоштовна (за умови поповнення балансу на сумму від 200,00 грн.). Якщо Ви не бажаєте поповнювати баланс - вартість замінної сім-карти $2,00. Після цього Ви зможете використовувати Ваш старий номер та залишок балансу з втраченої картки.

    ТревелСіМ Україна скасовує відповідальність перед власником ТревелСіМ-картки, якщо:
    - Сім-картка заблокована після 10 неправильних введень PUK-коду;
    - На будь-якій частині виявлено сліди потрапляння вологи (рідини), а також пошкоджень (подряпин, тріщин, порізів, замаслювань тощо), причиною яких могли бути: механічне пошкодження, напруга, високі чи низькі температури, удари, злам, падіння тощо;
    - Сім-картка зносилася в процесі експлуатації;
    - Ушкодження викликане: електричною напругою (що не відповідає нормам заводу-виробника), неправильним або необережним поводженням з виробом.

    ТревелСіМ Україна не забезпечує відшкодування прямих або непрямих збитків, втрат або шкоди, а також витрат, що пов’язані з транспортуванням виробу до уповноваженого ТревелСіМ Україна сервісного центру.

  • Який номер СМС-центру? Чи потрібно його прописувати в телефоні?

    На Вашій ТревелСімці номер СМС-центру прописано на заводі, таким чином, якщо Ви починаєте користуватися послугою, то немає потреби щось вводити додатково.

    Номер СМС-центру: +3725099000.
    Для карток ТревелСіМ GSM -1900, які знаходяться в США, Канаді, Мексиці та Пуерто Ріко: +19402389940.
    Для карток ТревелСіМ GSM -1900, які знаходяться в Китаї: +85290296747.
     

  • Якщо немає автоматичної реєстрації - як самостійно вибрати мережу?

    Зайдіть по схемі:
    iPhone: Settings -> Carrier
    HTC: Menu -> "Settings" -> "Мobile Network" -> "Select Network-> "Manual" 
    Nokia: Menu -> "Settings" -> "Phone Settings" -> "Network Selection" -> "Manual" -> "Select".
    Siemens: Menu -> "Setup" -> "Network" -> "Auto Network (Off)" -> "Choose Network" -> "Select".
    Motorola: Menu -> "Settings" -> "Network" -> "Available Networks" -> "Register now".
    Sony Ericsson: Menu -> "Connectivity" -> "GSM Networks" -> "Select Network".
    LG: Menu -> "Settings" -> "Network" -> "Network Selection" -> "Manual".
    Samsung: Menu -> "Network Services" -> "Network Select" -> "Manual" -> "Select".
    Оберіть необхідну мережу.

  • У Вас телефон на дві та більше сім-карти?
    Увага! Для можливості здійснювати вихідні дзвінки з апаратів з підтримкою двох і більше сім-карт - Тревелсімка повинна обов'язково стояти в першому (основному) слоті.



<< повернутися до роздiлiв
1000 МБ усього за $5 на Кіпрі!

А також у Греції, Данії, Естонії, Ізраїлі, Латвії, Литві, Норвегії, РФ, Фінляндії, Швеції.

детальніше
В Новому році - нова сімкартка! Оновіть вашу ТревелСімку.

Новий універсальний формат 3 в 1, зі збереженням номеру та балансу.

детальніше
ВСI НОВИНИ
Безкоштовна відправка SMS
Тревел Шоп - замовлення продукції
Поповнити рахунок
Збереження Українського номеру
Отримати налаштування
+38 (044) 225-8008 viber telegram ІНФОЛІНІЯ